Klantenservice

Wij willen u goed informeren zodat u een weloverwogen keuze kunt maken. Daarom weten steeds meer mensen de weg naar ons te vinden.
De beste dekbedden uit Duitse en Oostenrijkse ateliers op een rijtje, dat is Donzendekbed.nl.

Niels, Rien

Of het nu om een zomerdekbed gaat of een dekbed uit een hogere warmteklasse, wij hebben alle formaten en varianten in ons assortiment.
Als u vragen heeft, belt of mailt u ons. Wij geven direct en met kennis van zaken antwoord op al uw vragen; voor de aankoop en nadat uw dekbed bezorgd is.

Hoe te bestellen

Bestellen is heel eenvoudig bij Donzendekbed.nl. Toch hebben we een kleine handleiding voor u geschreven.

Heeft u vragen over uw bestelling? Schrijf ons of bel ons.

Via e-mail: info@donzendekbed.nl of telefonisch: 071 887 85 08 (werkdagen van 10:00 t/m 17:00 uur)

Verzending

Wanneer kunt u uw bestelling verwachten? Meer informatie over levertijden vindt u op de pagina Verzendinformatie.

Garantie en productfouten

Standaard bieden wij 5 jaar garantie op alle dekbedden. Een dekbed gaat gemiddeld echter 10 jaar mee, dus ook als u na de eerste 5 jaar een productfout merkt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij willen graag dat u gelukkig bent en blijft met uw aankoop.

Assortiment en voorraad

Wij hebben een breed assortiment, waardoor wij niet alles op voorraad kunnen houden. Van bijna alle dekbedden hebben we wel enkele exemplaren op voorraad, dus als u bij ons uw keuze wilt komen bepalen, dan bent u van harte welkom. Wilt u zeker weten of een bepaald dekbed er is, laat u dat dan weten, dan zorgen wij ervoor dat het er is als u ons bezoekt.

Betalen

U kunt online bestellen en natuurlijk ook online betalen. Wij hanteren verschillende manieren van betalen. We ondersteunen iDEAL, Creditcard, PayPal, Bancontact en overboeking. Wanneer u er voor kiest om het bedrag zelf over te boeken, ontvangt u direct na het plaatsen van de order een bevestiging en een factuur. Op het moment dat wij het bedrag hebben ontvangen, nemen wij uw order in productie.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Niet tevreden? Klachten?

Wij streven naar 100% tevreden klanten! Wanneer u in eerste instantie niet tevreden bent met een product of met onze dienstverlening, dan horen wij dat graag. Wij zullen klachten binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoorden. Mocht u niet tevreden zijn met de manier waarop wij met uw ontevredenheid omgaan, dan kunt u een klacht of geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Kijk hiervoor op www.sgc.nl. Ook kunt u uw klacht kenbaar maken bij het Europese online geschillenplatform ODR. Gelukkig hoefden wij nog nooit voor deze beide commissies te verschijnen.

Algemene voorwaarden

Wat zijn uw rechten? Alles wat u wilt weten over uw aankoop en over wat ervoor en erna gebeurt, leest u in onze Algemene voorwaarden