Klantenservice

Wij willen u goed informeren zodat u een weloverwogen keuze kunt maken. Daarom weten steeds meer mensen de weg naar ons te vinden.
De beste dekbedden uit Duitse en Oostenrijkse ateliers op een rijtje, dat is Donzendekbed.nl.

Niels, Rien

Of het nu om een zomerdekbed gaat of een dekbed uit een hogere warmteklasse, wij hebben alle formaten en varianten in ons assortiment.
Als u vragen heeft, belt of mailt u ons. Wij geven direct en met kennis van zaken antwoord op al uw vragen; voor de aankoop en nadat uw dekbed bezorgd is.

Hoe te bestellen

Bestellen is heel eenvoudig bij Donzendekbed.nl. Toch hebben we een kleine handleiding voor u geschreven.

Vragen over uw bestelling

Heeft u vragen over uw bestelling? Schrijf ons of bel ons.

Contact

E-mail: info@donzendekbed.nl

Telefoon: 071 569 01 03

Chat: u kunt gebruik maken van de Live Chat (groene balk rechts onderaan de website) om direct antwoord te krijgen op uw vragen.

WhatsApp: 06 14 04 34 46

Donzendekbed.nl / Elegant Woningtextiel
Langegracht 59
2312 NW Leiden

Verzending

Wanneer kunt u uw bestelling verwachten? Meer informatie over levertijden vindt u op de pagina Verzendinformatie.

Garantie en productfouten

Standaard bieden wij 5 jaar garantie op alle dekbedden. Een dekbed gaat gemiddeld echter 10 jaar mee, dus ook als u na de eerste 5 jaar een productfout merkt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij willen graag dat u gelukkig bent en blijft met uw aankoop. Onze garantie geldt onverminderd de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Assortiment en voorraad

Wij hebben een breed assortiment, waardoor wij niet alles op voorraad kunnen houden. Van veel dekbedden hebben we wel een exemplaar op voorraad, dus als u bij ons uw keuze wilt komen bepalen, dan bent u van harte welkom. Wilt u zeker weten of een bepaald dekbed er is, vraagt u dat dan even voordat u ons bezoekt.

Betalingen

Om ervoor te zorgen dat u 100% veilig en betrouwbaar kunt betalen bij ons, bieden wij vier mogelijkheden:

iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw aankoop direct afrekenen. Als u internetbankiert dan kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Overboeking
Wij bieden u de mogelijkheid om het factuurbedrag zelf over te maken naar onze rekening. In dat geval ontvangt u na het bestelproces een factuur via e-mail. Wanneer u het geld overgeboekt heeft, zullen wij het desbetreffende atelier direct opdracht geven uw bestelling te verwerken.

Creditcard of PayPal
Wij bieden u de mogelijkheid om via creditcard te betalen. Wij accepteren Visa en Mastercard. Ook is het mogelijk om via PayPal te betalen. Hier heeft u wel een (gratis) PayPal account voor nodig.

Bancontact
Voor onze Belgische klanten bieden wij tevens de mogelijkheid tot betalen met Bancontact. Nadat u de bestelling plaatst, wordt u tijdelijk doorverwezen naar de betaalomgeving van Bancontact. Vervolgens komt u weer terug op onze website voor een betaalbevestiging.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Niet tevreden? Klachten?

Wij streven naar 100% tevreden klanten! "Wanneer u in eerste instantie niet tevreden bent met een product of met onze dienstverlening, dan horen wij dat graag via e-mail of telefonisch. Wij zullen klachten binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoorden. Mocht u niet tevreden zijn met de manier waarop wij met uw ontevredenheid omgaan, dan kunt u een klacht of geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Kijk hiervoor op www.sgc.nl. Ook kunt u uw klacht kenbaar maken bij het Europese online geschillenplatform ODR. Gelukkig hoefden wij nog nooit voor deze beide commissies te verschijnen.

Algemene voorwaarden

Wat zijn uw rechten? Alles wat u wilt weten over uw aankoop en over wat ervoor en erna gebeurt, leest u in onze Algemene voorwaarden