Klantenservice

Wij staan u graag te woord. Wilt u meer weten of heeft u een vraag over uw bestelling? Neem gerust contact op. Wij zijn op werkdagen te bereiken van:

Maandag t/m donderdag: 08:30 - 17:00 uur.
Vrijdag: 09:00 - 16:00 uur.

Email pictograminfo@donzendekbed.nl

Telefoon pictogram071 569 01 03

Chat pictogramLive Chat (groene balk rechts onderaan de website)

Whatsapp pictogram06 14 04 34 46

Schrijft u ons liever? Hieronder vindt u onze adresgegevens:

Donzendekbed.nl / Elegant Woningtextiel
Langegracht 59
2312 NW Leiden

Niels, Rien

Vragen over uw aankoop

Of het nu om een zomerdekbed gaat of een dekbed uit een hogere warmteklasse, u vindt alle formaten en varianten in ons assortiment. Wij begrijpen dat u een weloverwogen keuze wilt maken. Graag voorzien wij u van advies en geven met kennis van zaken antwoord op al uw vragen; vóór de aankoop en nadat uw dekbed bezorgd is.

Hoe te bestellen

Bestellen op Donzendekbed.nl is heel eenvoudig. Bekijk deze Handleiding voor een overzicht van het bestelproces.

Verzending

Wilt u weten wanneer u uw bestelling kunt verwachten? Meer informatie over levertijden is te vinden op de pagina Verzendinformatie.

Garantie en productfouten

Standaard bieden wij 5 jaar garantie op alle dekbedden. Een dekbed gaat gemiddeld echter 10 jaar mee, dus ook als u na de eerste 5 jaar een productfout merkt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij willen graag dat u gelukkig bent en blijft met uw aankoop. Onze garantie geldt onverminderd de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Assortiment en voorraad

Wij hebben een breed assortiment, waardoor wij niet alles op voorraad kunnen houden. Van veel dekbedden is echter een exemplaar aanwezig in onze showroom. Dus als u bij ons uw keuze wilt komen bepalen, dan bent u van harte welkom. Om er zeker van te zijn of een bepaald dekbed er is, kunt u het beste even contact opnemen voordat u ons bezoekt.

Betalingen

Om ervoor te zorgen dat u veilig en betrouwbaar kunt betalen, bieden wij vier mogelijkheden:

iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw aankoop direct afrekenen. Als u internetbankiert dan kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Overboeking
Wij bieden u de mogelijkheid om het factuurbedrag zelf over te maken naar onze rekening. In dat geval ontvangt u na het bestelproces een factuur via e-mail. Wanneer u het geld overgeboekt heeft, zullen wij het desbetreffende atelier direct opdracht geven uw bestelling te verwerken.

Creditcard of PayPal
Wij bieden u de mogelijkheid om via creditcard te betalen. Wij accepteren Visa en Mastercard. Ook is het mogelijk om via PayPal te betalen. Hier heeft u wel een (gratis) PayPal account voor nodig.

Bancontact en KBC
Voor onze Belgische klanten bieden wij tevens de mogelijkheid tot betalen met Bancontact en KBC.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Niet tevreden? Klachten?

Wij streven naar 100% tevreden klanten! Wanneer u in eerste instantie niet tevreden bent met een product of met onze dienstverlening, dan horen wij dat graag telefonisch of via e-mail. Wij zullen klachten binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoorden. Mocht u niet tevreden zijn met de manier waarop wij met uw ontevredenheid omgaan, dan kunt u een klacht of geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Kijk hiervoor op www.sgc.nl. Ook kunt u uw klacht kenbaar maken bij het Europese online geschillenplatform ODR. Gelukkig hoefden wij nog nooit voor deze beide commissies te verschijnen.

Algemene voorwaarden

Alles wat u wilt weten over uw aankoop en over wat ervoor en erna gebeurt, leest u in onze Algemene voorwaarden.