Actuele Levertijden
Uw dekbed wordt speciaal op bestelling gemaakt. Hierdoor kunnen wij uw specifieke wensen (formaat, vulgewicht) perfect vervullen. Dit betekent echter ook dat er een levertijd geldt.
Let op: Heeft u een specifieke leverdatum in gedachten?
Optie 1: Bel ons voordat u bestelt. Wij checken bij het atelier of de gewenste leverdatum haalbaar is.
Optie 2: Bel ons om te informeren of wij uw dekbed op voorraad hebben, zodat u het direct kunt ophalen.
Levertijden per atelier
Atelier | Geschatte levertijd |
---|---|
Dickenbergh | 8 – 10 werkdagen * |
Falkenreck | 4 – 7 werkdagen |
Kauffmann | 6 – 8 werkdagen |
Otto Keller | 8 – 10 werkdagen |
Hans Kruchen | 8 – 12 werkdagen |
Seibersdorfer | 8 – 12 werkdagen |
* Dickenbergh hoofdkussens en Holstein90: op werkdagen vóór 14:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden.

Volg de status van uw bestelling
Heeft u een vraag over de status van uw bestelling? Mail ons uw naam en/of bestelnummer. Uw bestelnummer vindt u in de orderbevestiging die u via e-mail heeft ontvangen.
Zodra uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u een Track & Trace-code waarmee u het pakket kunt volgen via de website van de vervoerder.
Wat als u niet thuis bent bij bezorging?
Afhankelijk van de vervoerder en uw locatie zijn er verschillende mogelijkheden:
- Bezorging bij de buren: Als u niet thuis bent, probeert de bezorger het pakket bij uw buren af te geven. U ontvangt een briefje met informatie over waar het pakket is bezorgd.
- Afhalen bij een pakketpunt: Als bezorging bij de buren niet lukt, wordt het pakket naar een afhaalpunt gebracht, zoals een supermarkt of een postkantoor. U ontvangt hiervan bericht.
- Nieuwe bezorgpoging: Bij sommige vervoerders kunt u via de Track & Trace-link een nieuwe bezorgafspraak maken op een tijdstip dat u beter uitkomt.
- Retour naar afzender: Als het pakket niet bezorgd kan worden en niet wordt afgehaald, gaat het retour naar ons magazijn.
Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op.