Klantenservice

Heeft u vragen over een product of uw bestelling? Wij willen u graag goed informeren, zodat u tevreden zult zijn over onze dienstverlening. U kunt contact met ons opnemen via telefoon, e-mail, contactformulier of de chat-knop op onze website.

Voor een bezoek aan de showroom graag per telefoon of e-mail een afspraak maken.

Maandag t/m dinsdag: 09:00 – 17:00 uur
Vrijdag: 09:00 – 16:00 uur.

Icoontje voor live chat

Live Chat (groene balk rechts onderaan de website)

Contactformulier:


    *

    Vragen over uw aankoop

    Of het nu om een zomerdekbed gaat of een dekbed uit een hogere warmteklasse, u vindt alle formaten en varianten in ons assortiment. Wij begrijpen dat u een weloverwogen keuze wilt maken. Graag voorzien wij u van advies en geven met kennis van zaken antwoord op al uw vragen; vóór de aankoop en nadat uw dekbed bezorgd is.

    Rien geeft advies aan de telefoon

    Deze klant stemt tot vrolijkheid (Rien Stierman)

    Bestellen en toezending

    Bestellen op Donzendekbed.nl is heel eenvoudig. Bekijk deze handleiding voor een overzicht van het bestelproces.

    Wilt u weten wanneer u uw bestelling kunt verwachten? Meer informatie over levertijden is te vinden op de pagina levertijden.

    Garantie

    Standaard bieden wij 5 jaar garantie op alle dekbedden. Een dekbed gaat gemiddeld echter 10 jaar mee, dus ook als u na de eerste 5 jaar een productfout merkt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij willen graag dat u gelukkig bent en blijft met uw aankoop. Naast onze garantie geldt onverminderd de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

    Assortiment en voorraad

    Wij hebben een breed assortiment, waardoor wij niet alles op voorraad kunnen houden. Van veel dekbedden is echter een exemplaar aanwezig in onze showroom. Dus als u bij ons uw keuze wilt komen bepalen, dan bent u van harte welkom. Om er zeker van te zijn of een bepaald dekbed er is, kunt u het beste even contact opnemen voordat u ons bezoekt.

    Betalingsmogelijkheden

    Om ervoor te zorgen dat u veilig en betrouwbaar kunt betalen, bieden wij de volgende mogelijkheden:

    iDEAL

    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw aankoop direct afrekenen. Als u internetbankiert, dan kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

    PayPal

    Ook is het mogelijk om via PayPal te betalen. Hier heeft u wel een (gratis) PayPal-account voor nodig.

    Creditcard

    Wij bieden u de mogelijkheid om via creditcard te betalen. Wij accepteren onder andere Visa, Mastercard en American Express.

    Overboeking

    Wij bieden u de mogelijkheid om het factuurbedrag zelf over te maken naar onze rekening. In dat geval ontvangt u na het bestelproces een factuur via e-mail. Wanneer u het geld heeft overgeboekt, zullen wij het desbetreffende atelier direct opdracht geven uw bestelling te verwerken.

    Bancontact en KBC

    U kunt bij ons betalen middels Bancontact en KBC.

    Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

    Niet tevreden? Klachten?

    Wij streven naar 100% tevreden klanten! Wanneer u in eerste instantie niet tevreden bent met een product of met onze dienstverlening, dan horen wij dat graag telefonisch of via e-mail. Wij zullen klachten binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoorden. Mocht u niet tevreden zijn met de manier waarop wij met uw ontevredenheid omgaan, dan kunt u een klacht of geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Kijk hiervoor op www.sgc.nl. Ook kunt u uw klacht kenbaar maken bij het Europese online geschillenplatform ODR. Gelukkig hoefden wij nog nooit voor deze beide commissies te verschijnen.

    Donzendekbed.nl
    Elegant Woningtextiel
    KvK nr. 76937941
    BTW nr. NL003148349B87

    Algemene voorwaarden

    Alles wat u wilt weten over uw aankoop en over wat ervoor en erna gebeurt, leest u in onze algemene voorwaarden.